حقیقت

دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز همه قضا می شود
  • حقیقت

    دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز همه قضا می شود

مشخصات بلاگ

بنام خداوند حق آفرین

گروه آزاد فکری حقیقت به عنوان اولین گروه فعال دانشجویی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد، به منظور ایجاد و پوشش فعالیت های میدانی، در جهت رفع دغدغه های فکری، محیطی، مادی و معنوی دانشجویان، توسط تنی چند از دانشجویان این واحــد تأسیس و در تاریخ 1 آذرماه 92 آغاز بکار کرد. امید است بتوانیم در سایه توجهات حضرت حق، گامی موثر در جهت پویایی محیط آموزشی خود برداشته و محیط آموزشی خود را به دانشگاهی بصیر و ممتاز بدل نمائیم. ان شاء الله.
این بلاگ به نشر محتوای جلسات گروه و اطلاع رسانی در مورد نحوه، مکان و زمان برگزاری جلسات خواهد پرداخت.

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۳۴ ب.ظ

تهاجم پوششی - قسمت سوم(عینک)



در ادامه مباحث قبلی مبنی بر راهبرد بی ثبات سازی اجتماعی ایران، در این قسمت به واکاوی عینک هایی خواهیم پرداخت که چندی است به طور چشم گیری در بین دختران و پسران جامعه عمومیت یافته و در هر کجا خود نمایی می کند. از آنجایی که معمولاً در کشورمان متأسفانه قبل از استفاده از هرگونه وسایل آرایشی و یا پوشش های متفاوت هیچ گونه تحقیقی صورت نمی گیرد و صرفاً  زیبایی آن مد نظر قرار می گیرد، برخود لازم می دانیم تا در مورد "حقیقت" این نوع مد و لباس ها نکاتی را متذکر شویم.

اگر بخواهیم بدون مقدمه به اصل مطلب بپردازیم باید بگویم :
این نوع عینک ها که در ذیل مطلب تصاویری از آن آمده است، عموماً به عینک های س*ک*س*ی و یا در اصطلاع لاتین آن به p*o*r*n* glasses مشهورند که همانطور که از نام آنها پیداست کاربردی در راستای نامشان دارند.
دلیل این نامگذاری هم روشن و واضح است. این نوع عینک به دلیل ساختاری که دارد هنگامی که روی صورت خانم جوانی قرار می گیرد، حالتی به چهره ی وی می بخشد که جنس مخالف با نگاه کردن به او ناخود آگاه تحریک به تماشای بیشتر می شود. بطور ساده تر چهره ی زن را س... نشان می دهد!
ستارگان مستحجن غربی از این عینک در حین انجام اعمال حیوانی خود برای بالا بردن تحریک پذیری در جنس مخالف خود استفاده می کنند تا بهتر نقش خود را ایفا نمایند. و جالب تر اینجاست که صراحتاً در وبگاه های تجاری خود از این نوع عینک به عنوان عینک س... نام می برند.
و همینجاست که عدم تحقیقات ما در زمینه ی مُدی که انتخاب می کنیم به هویت و وجهه ی انسانی ما ضربه می زند.
بدون شک %99 از استفاده کنندگان داخلی که جمع کثیری از زنان و دختران جوان ما را تشکیل می دهند بدون آگاهی از آسیب این نوع عینک اقدام به خریداری آن می نمایند و مطلع نیستند که مردان اجتماع صرفاً به چشم لذت جویی و هوی و هوس به صورت آنها خیره خواهند شد و نه هیچ چیز دیگر!

امیدواریم هریک از شما عزیزان پس از خواندن این مطلب، خود در راه اطلاع رسانی به سایرین پیشقدم باشید. ان شاء الله.


تصاویر :



--------------------------------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------------------------------





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۳۰
طاها عماد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی