حقیقت

دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز همه قضا می شود
  • حقیقت

    دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز همه قضا می شود

مشخصات بلاگ

بنام خداوند حق آفرین

گروه آزاد فکری حقیقت به عنوان اولین گروه فعال دانشجویی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد، به منظور ایجاد و پوشش فعالیت های میدانی، در جهت رفع دغدغه های فکری، محیطی، مادی و معنوی دانشجویان، توسط تنی چند از دانشجویان این واحــد تأسیس و در تاریخ 1 آذرماه 92 آغاز بکار کرد. امید است بتوانیم در سایه توجهات حضرت حق، گامی موثر در جهت پویایی محیط آموزشی خود برداشته و محیط آموزشی خود را به دانشگاهی بصیر و ممتاز بدل نمائیم. ان شاء الله.
این بلاگ به نشر محتوای جلسات گروه و اطلاع رسانی در مورد نحوه، مکان و زمان برگزاری جلسات خواهد پرداخت.

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۰۲ ب.ظ

تهاجم پوششی - قسمت اول(ساپورت)+ تصاویر



حملات سنگین فرهنگی دشمن، در چند سال اخیر به اوج خود رسیده که هدف مستقیم آن در جهت طرح راهبرد بی ثبات سازی اجتماعی ایران، کانون خانواده های ایرانی بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته تا عقاید، باور ها، ارزش ها و اخلاقیات ما را ضعیف و ضعیفتر گرداند و به حاشیه براند.

چنانکه این قضیه در اجتماع به وضوح دیده شده و نسل جوان ما کمتر پایبند به ارزشهای فرهنگی و مذهبی گردیده اند. حال که زمینه فراهم گردیده است، پست ترین دشمنان ایران که رژیم صهیونیستی در رأس همه ی آنان قرار دارد در حال اجرای طرح بی بند و باری اجتماعی برای فروپاشی استحکام داخلی ایران نموده اند و جامعه را به سمت بی بندوباری های اخلاقی سوق میدهند...


در اینجا نگاهی اجمالی خواهیم داشت به پدیده ای بنام "ساپورت" که در غرب به آن "شلوار یوگا" گفته می شود و اینکه چرا در اجتماع و فرهنگ ما عمومیت یافت!

دیکشنری های انگلیسی آن را اینگونه بیان می کند :


Pants that make anyone look like they have an a.s.s.
"Damn when did Jillian get an a.s.s".
"She doesn't, its just the yoga pants".

greatest invention ever made. if used properly on the right girls,a.s.s becomes a magnet to the eyes of every straight man alive.
guy:holy shit look at that a.s.s!
guy2:i know,yoga pants are amazing
.


در مراکز فساد کشورهای غربی به خصوص امریکا، زنانی که سالهاست به تن فروشی روی آورده و به نوعی اعتیاد جنسی دجار شده اند، برای ارضای هوس های حیوانی خود دست به هر نوع اعمال جنسی زده که نوعی از آن س*ک*س حیوانی قلمداد میشود.

در این "نوع"، با زنان مانند حیوانات رفتار شده و حتی قلاده هایی نیز به گردنشان میبندند و یک سر دیگر آن را در دست گرفته و آنها را علناً حیوان خطاب میکنند. زنانی که به این گونه از اعمال جنسی روی می آورند لباس هایی به تن دارند که از لحاظ شکل ظاهری شباهت بسیار زیادی به ساپورت های کنونی دارند. و اما نقش این ساپورت ها چیست؟ این نوع پوشش کمک چشمگیری به افزایش و تحریک میل جنسی در جنس مخالف میکند و توسط ضمیر ناخودآگاه که انسان هیچ گونه نقشی در کنترل آن ندارد تأثیرات مخربی بر روان جنس مخالف میگذارد. در مراکز فساد غربی نیز این پوشش به همین منظور به قربانیان "اعمال جنسی حیوانی" تحمیل شده و به این وسیله از آنان نهایت بهره کشی جنسی به عمل می آید.

آنها میخواهند تا بانوان پاک ایرانی را به ظاهر کثیف زنان هرزه ی غربی نزدیک کرده، و از این طریق زمینه ی شهوترانی را برای عده ای هوس ران رایگان فراهم آورند تا در رسانه های خود، استحکام و پایه ی خانواده های ایرانی - که همانا بانوان این مرز و بوم هستند - زیر سوال برود و ضزبه ای محلک ولی خاموش بر پیکره ی فرهنگ ناب ایرانی وارد آید.


آنچه در نقوش برجسته ی تخت جمشید دیده‌ می‌شود، همه نشانه ی پاکی و بزرگی است و بر عکس مکاتب غربی مانند یونان و روم و یا مصر، زنان عریان و یا بداخلاقی و یا نقوش بردگی و بندگی در آنها دیده نمی‌شود.

در قسمت بعد به موضوع چکمه های زنانه خواهیم پرداخت...

ادامه دارد...

تصاویر :





















نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی